De "Publish" knop werkt niet

Kopieer link
Op deze pagina
Laatst gewijzigd op 2024/08/20

Fout tijdens de "publish" fase

Als je je website publiceert communiceert jouw computer via je internetverbinding met de servers van Sitemanager. Soms durft het eens te gebeuren dat je internetverbinding eventjes hapert tijdens deze actie en dat de publish niet tot bij Sitemanager geraakt. Door de website opnieuw te publiceren zou dit probleem verholpen moeten zijn.

Hoe kan ik inloggen op mijn website in SiteManager? Lees het op de Yools helpdesk

Cache geheugen van je browser

De kans bestaat dat je browser de webpagina niet juist laadt omdat deze nog een vorige versie aan je toont. Daarom moet je even je webbrowser de website manueel laten herladen.

Hier vind je een handleiding

Voor je bezoekers: 

Een bezoeker die voor het eerst op je site komt, heeft hier alvast geen last van: hun browser kan in dat geval immers niet een oudere versie van een pagina hebben opgeslagen, simpelweg omdat de bezoeker nooit eerder op je site is geweest.

Als een bezoeker langer dan 20 dagen niet op je site is geweest, speelt het probleem ook niet, omdat browsers standaard hun cache legen om de 20 dagen.

Dus, hoewel cache een vervelend fenomeen kan zijn tijdens het controleren van je website vlak nadat er aanpassingen zijn gebeurd, is de kans klein tot zeer klein dat reguliere bezoekers van jouw website er last van hebben :-)